208 082 wizyt
15 49.0138 8.38624 1 4000 1 https://mateuszczech.pl 300

O MNIE

208 083 wizyt

Mateusz Czech

Cześć! 

Jeżeli to czytasz, to znaczy, że już coś nas łączy. Ja też zaglądam najpierw do wszystkich zakładek 😉 Ciekawość zawsze wygrywa, ale jak już mamy to za sobą to poopowiadam Ci trochę.

O czym piszę na blogu?


Od początku chciałem żeby to miejsce było praktyczne. Jednym z głównych założeń pojawiających się tutaj tekstów, jest możliwość szybkiego zaadoptowania rozwiązań u Ciebie. Czytasz i działasz. Nie ważne, czy robiłeś to wcześniej, czy nie — znajdziesz tu narzędzia, wskazówki. Pomogą Ci nie tylko przetrwać, ale pomogą Ci to robić jeszcze lepiej i skuteczniej. Po prostu.

Grafika przedstawiająca niezbyt ładny ryj :/

Zdaję sobie sprawę, że ciężko jest opakować cały marketing. Chcę byś wiedział, że narzędzia to tylko pomoce i nie powinny definiować Twojego marketingu. Pamiętaj o tym, gdy będziesz czytał o 10 narzędziach do e-mail marketingu, czy nowych technologiach w Messengerze. Dzięki, że już tu dotarłeś 🙂


Gdzie pracuję, czym się zajmuję?

Zawodowo jestem związany z Brand24, gdzie działam w obszarze marketingu. Po godzinach prowadzę bloga, a moim konikiem są chatboty. Specjalizuję się w rozwiązaniach związanych z Messengerem. Swojego pierwszego chatbota zbudowałem pod koniec 2016 roku, a Prasówka zSieci to pierwszy projekt z wykorzystaniem chatbota.

Zdarza mi się wystąpić na wydarzeniach branżowych w całej Polsce. Prowadzę także zajęcia na uczelniach wyższych. Uczę budować chatboty m.in. na SWPS we Wrocławiu, SGH Social Media & Content Marketing oraz Wyższej Szkole Ekonomii i Informatyki w Krakowie. Szkolę, konsultuję projekty związane z chatbotami. Staram się, by o chatbotach w Polsce dobrze mówili 🙂

A czego tu nie znajdziesz?


Chciałbym móc pisać na wszystkie tematy związane z marketingiem, czy social media — tylko to niemożliwe i cholernie niepraktyczne (dojrzałem do tego w styczniu, 2017). Nie znajdziesz tu zatem podstaw marketingu, historii reklamy, czy analizy behawioralnej konsumentów. Nie opisuję tu case study marek, czy kampanii reklamowych. Staram się, aby treści nawiązywały do misji, czyli praktyka, praktyka.

Dużo wskazówek, pod warunkiem, że podstawy mamy już za sobą. Dużo chatbotów 🙂

Dobra to, co stąd wyniosę?

Przede wszystkim moje doświadczenie. Zdaję sobie sprawę, że masz wiele spraw na głowie i wszystkie są ważne. A nie oszukujmy się — szukanie, testowanie najlepszych rozwiązań zajmuje sporo czasu. Ja Ci go oferuję w formie tekstów. Znajdziesz tu sporo narzędzi i porad, które znajdują odzwierciedlenie w codziennej pracy — bez sponsorowanych treści przez autorów narzędzi. To takie TopGear dla social media.

A po cholerę, żeś zakładał bloga?


Bloga założyłem z dość błahego powodu. Chciałem mieć swoje miejsce, gdzie mogę podzielić się z innymi zebraną wiedzą i zdobytym doświadczeniem. Zdałem sobie sprawę, że wielu moich znajomych z bliższego i dalszego otoczenia prędzej, czy później szuka sprawdzonego rozwiązania. Wszystkie swoje obserwacje, wskazówki znajdziesz w tym miejscu. I jeżeli znajdziesz na blogu chociaż jedną rzecz, która Ci pomogła, to moja misja będzie spełniona. Na co dzień poznaję mechanizmy, analizuję kampanie, czytam, słucham, dyskutuję. Mam wiele wniosków i spostrzeżeń, które weryfikuję w praktyce.

A czy znajdziemy wspólny język?

Jeżeli tu dotarłeś to znaczy, że tak. Netflix, książka, grill i piwo. A no i Apple – jestem osobą, która lubi nowe technologie i gadżety (zwłaszcza z jabłkiem). Lubię rozmawiać i chętnie odpowiadam na wiadomości – jeżeli czujesz, że mogę Ci pomóc lub chcesz mnie o cokolwiek zapytać to śmiało. Jestem dostępny w sieci oraz pod adresem – kontakt@mateuszczech.pl


PS. Nie składaj mi oferty – po prostu porozmawiajmy. 

close
Thanks !

Thanks for sharing this, you are awesome !

Przeglądanie witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie Więcej informacji

Ciasteczka cookies na tej stronie są włączone, aby dostarczyć Ci najlepszy możliwy sposób przeglądania. Jeśli kontynuujesz przeglądanie strony, bez zmiany sowich ustawień o ciasteczkach, lub klikniesz "Akceptuj", wyrażasz na to zgodę.

Zamknij