3 045 wizyt
15 49.0138 8.38624 1 4000 1 https://mateuszczech.pl 300
live chat chatfuel

Live chat plugin, czyli rozmowa z administratorem w chatbocie.

3 046 wizyt

W ostatnim czasie dość mocno spopularyzowały się chatboty na Messengerze. Wszystko za sprawą automatycznego odpowiadania na komentarze pod wpisem. Zaznaczę raz jeszcze, że chatboty to nie automatyczne odpowiadanie, to jedynie jedna z funkcjonalności. Sama w sobie nie powinna być nazywana chatbotem. Wraz z rosnącą popularnością chatbotów gromadzą się pytania. Jednym z nich jest, czy da się przejść do rozmowy z normalnym człowiekiem, gdy w tle działa chatbot? Odpowiedź brzmi tak i pokażę Ci, jak to zrobić.

 Default answer

To moduł odpowiedzialny za niestandardowe odpowiedzi. Oferujący wiele możliwości jak:

  • przeszukiwanie zawartości Twojej strony, bloga, serwisu,
  • przejście do rozmowy z administratorem,
  • wyświetlenie określonego komunikatu, czy menu.

To dzięki niemu możesz sprawić, że Twój chatbot będzie sprytniejszy. Jeżeli prowadzisz rozbudowany serwis, czy blog osobisty to bez problemu użytkownik będzie mógł znaleźć interesujące go treści pochodzące z Twojej strony. Możesz też postawić na kontakt poza samym chatbotem, bez konieczności jego wyłączania. I dziś pokażę Ci jak umożliwić kontakt z administratorem strony, bez konieczności wyłączania chatbota.

Plugin Live Chat

Chatfuel umożliwia wiele integracji, które uatrakcyjnią mechanikę bota. Od automatyzacji RSS, po udostępnianie audio, wideo. Wśród opcji znajduje się także plugin, który umożliwia przejście do normalnej rozmowy z osobą, która zarządza profilem. Kiedy znajdujesz się w bloku Default answer, to z listy dostępnych funkcji wybierz Plugins (na samym dole), a następnie wybierz Live Chat Plugin.

live chat chatfuel

Po wybraniu pluginu pojawi się okno do konfiguracji live chatu z administratorem strony.

live chat chatfuel

 

  • Start message — w tym miejscu zdefiniuj treść, jaka pojawi się użytkownikowi po zadaniu pytania lub wiadomości do Ciebie. Pod spodem możesz zdefiniować także nazwę przycisku, który dezaktywuje plugin i chatbot będzie ponownie aktywny.
  • Stop message — komunikat, który pojawi się użytkownikowi, gdy plugin zostanie wyłączony i chatbot zostanie ponownie aktywowany.
  • Chat timeout — określ po jakim czasie bot automatycznie się aktywuje, jeżeli użytkownik nie wykona żadnej interakcji, czy nie wyśle żadnej wiadomości.

To, co jest ważne, to o każdej rozpoczętej rozmowie z użytkownikiem zostaniesz poinformowany jako administrator przez Messengera. Dzięki temu nie musisz się obawiać, że przegapisz, którąś z wiadomości. Dodatkowo z poziomu administratora możesz sam zakończyć rozmowę i aktywować ponownie chatbota dla wybranego użytkownika.


Dzięki tej integracji nie musisz się obawiać, że chatbot będzie wchodził w interakcje podczas rozmowy z użytkownikiem bota. Ułatwi to komunikację, gdy użytkownik będzie szukał rozwiązania, ponadto co oferuje Twój bot.

Jeżeli chcesz zobaczyć, jak wygląda taki plugin w praktyce, to możesz skorzystać z mojego chatbota, gdzie jest on zaimplementowany — https://m.me/mateuszczech.blog. Podziel się w komentarzu swoim chatbotem! Daj mi też znać, czy chcesz, abym stworzył poradnik na temat modułu do przeszukiwania zawartości Twojej strony.

Prasówka zSieci na Messengerze


Pra­sówka zSieci to zbiór naj­waż­niej­szych infor­ma­cji ze świata social media i mar­ke­tingu. Publi­ko­wana codzien­nie rano od ponie­działku do piątku w for­mie listy. Dostępna jest zarówno na blogu, jak i na Mes­sen­ge­rze! Co to ozna­cza? Naj­waż­niej­sze infor­ma­cje tra­fiają bez­po­śred­nio na Two­jego Face­bo­oka, bez koniecz­no­ści zaglą­da­nia na fan­page, czy blog. Jedyna co musisz zro­bić, wysłać wia­do­mość na moim fan­page: https://www.messenger.com/t/mateuszczech.blog/

wiadomości social media

Udostępnij:
Kategoria:Chatbot, Poradniki, zhome
POPRZEDNI WPIS
126 Prasówka zSieci. 14 lipca.
CZYTAJ NASTĘPNY WPIS
127 Prasówka zSieci. 17 lipca.
O autorze
Mateusz Czech

Sporo czasu spędzam w sieci. Przez ten czas odkryłem setki narzędzi. Są wśród nich te, które mogą pomóc Ci w codziennej pracy. Ponadto jestem gadżeciarzem i fanem technologii. Prywatnie fan Apple. Zawodowo związany z Brand24.

close
Thanks !

Thanks for sharing this, you are awesome !

Przeglądanie witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie Więcej informacji

Ciasteczka cookies na tej stronie są włączone, aby dostarczyć Ci najlepszy możliwy sposób przeglądania. Jeśli kontynuujesz przeglądanie strony, bez zmiany sowich ustawień o ciasteczkach, lub klikniesz "Akceptuj", wyrażasz na to zgodę.

Zamknij